Verkoop

Opmerkingen

Estimated reading: 1 minute 112 views

Tijdens het invoeren van een bestelling, kan er op diverse manieren een opmerking worden toegevoegd: per artikel of over de hele order.

Restaurant en takeaway

Bij het plaatsen van een order via het Restaurant- of Takeaway scherm, doet u dat als volgt.

Als eerste klikt u op Order opmerking … boven de order.

Vervolgens kunt u een opmerking typen of een van de vooraf ingestelde opmerkingen (deze zullen per restaurant verschillend zijn).
Tot slot klikt u op Opslaan, als u de opmerking wilt toevoegen. Bedenkt u zich klikt u hier op Annuleren.

De opmerking komt nu bovenaan de order te staan en staat ook op de bonnen.

Bezorgorder opmerking

Bij een bezorgorder klikt u op het ‘spraakwolkje’.

De opmerking komt in de lijst te staan van de order. De opmerking verschijnt op de keukenbon onder het artikel dat geselecteerd is op het moment dat de opmerking wordt toe gevoegd.

Share this Doc

Opmerkingen

Or copy link

CONTENTS